welcome to my blog . give some respect okay♥

welcome to my blog . give some respect okay♥

Please Don't Stop The Music

ALL ABOUT ME

My photo
for short just call me effa . getting older every 25 january . im just an ordinary girl . always make myself weirdo and freaky . i hate backstabber . so better u shut up fuck off your mouth bitchy ! hey ! not you lah !

05 January 2011

chapter 46

omg ! knp ek ngan kau ? kesian ye dikau ! err tyra . i dont know how to explain it to you ! err . see this "I am Nur Athirah Hawa. As known as tyra. I love asya. And I hate Effa. Okayy. Thank You" . What the F girl ! i dont even care about you . if you hate me , just go on ! i cant control yourself to like me ! so if you decide to hate me , just let it be ! AHHA ! well you are too young and childish ! ammature ! its okay ! i understand it !kite tgk lah sejaoh mane kau pergi ! and i always pray for your happiness with that guy ! who is he ? owh ikram . HAHA . yeah ! i am the ugly one ! big ugly monster ! hey , i love that ! err . tyra . tyra xpenah buad ke ape yg aku da buad ? aku malas nk cite pasal kau lah tyra . nih libatkan maruah ! mak bapak kau xtahu aktiviti kau ? cmne kalau aku bgitahu ? bole x ? hmmm . kau nk bgitahu mak bpak aku ? at least diowg da tahu pasal aku ! selame nih aku diam jeh cite bout kau tuh . kau xbole ke nk simpan rahsie ? harituh last meet mase ngan tasha . kau ckp ape ? kau xnk amek tahu agi kan pasal aku . buad hal masing² . so skunk kau nk ape lagi . bende skunk aku xtouch pon cite pasal kau ! kau kate harituh zero n zero ! but now what ! kau pk kau bagos sangat ke ? hmm . let me guess . blom bertemu buku ngan ruas kot kau nih ! hmm . kesian giler tgk kau . kalau aku jaje cite kau pulak cmne ? xde cite laen ke yg kau nk cite ? tu jeh ek rahsie aku kat kau ? tyra , tyra !so niw , baek blas baek n buruk balas buruk lah . ow okay . aku bersumpah sebarkan cite kau kat org . let them know ! and the most important is , let your parents know your real colour ! tuh yg kau nk kan ? ow okay ! start from now , i dont want to hear anything about me ! mind your own business ! and i just want to revenge ! jgn lari mcm tadi oke ! cowardly girl !